קייטנת גלישה: לצאת מהמסך ולהכנס לים

העיר חיפה ידועה בחופים המדהימים שלה ובסצנת גלישה ענפה ופורחת. בכל קיץ מתקיימות בעיר פעילויות שונות הפונות לגולשים חדשים וותיקים כאחד. קייטנת גלישה היא אחת מהן, והיא מאפשרת לגולשים צעירים להיפגש באוויר הפתוח עם חברים חדשים, ולהיות חלק מקייטנה פעילה, קהילתית ומחזקת. קייטנות גלישה מגלמות את רוח החופש של הים ומהוות במה לאמץ את ספורט גלישת הגלים בסביבה בטוחה ותומכת. בנוסף, גלשנים וחליפות הזמינים בכל עת הופכים את התרגול והגלישה לנגישים ומסבירי פנים לכל ילד או ילדה הרוצים להשתתף.

למי שמחפש לילדיו פתרון לימי הקיץ החמים ומתלבט לגבי קייטנה בחיפה, אין ספק שקייטנת הגלישה של סרף קלאב יכולה לספק רמה חדשה לגמרי של הרפתקאות וחופש, בשילוב עם עולם הגלישה המלהיב. מחנה הגלישה שלנו הוא גן עדן למי שמבקש לרכוב על הגלים, לספוג את השמש ולהתעמק בתרבות הגלישה התוססת והפועמת לאורך קו החוף של העיר. ממתחילים הלהוטים ללמוד את היסודות ועד לגולשים ותיקים המעוניינים לחדד את הטכניקות שלהם, הקייטנה שלנו פונה למגוון רמות מיומנות ומבטיחה שכל משתתף יקבל יחס והדרכה אישית.

על קייטנת גלישה לילדים, פיתוח מיומנויות חברתיות – ועוד

אחת הנקודות החשובות והמרכזיות של הקייטנת שלנו הוא הדגש על בטיחות ופיתוח מיומנויות במים, כמו גם מיומנויות חברתיות וטיפוח הפירגון בין המשתתפים. קייטנה מוצלחת מבחינתנו היא כזו בה תחושת ההישג מונגשת לכל חבר, ובה אנו מקדמים תחושת הכלה ואחדות קהילתית. המטרה היא להבטיח שכל משתתף יסיים את היום עם ניצוץ של אושר בעיניים, ויחווה הגשמה ותחושת אחדות עם אחרים. העדיפות היא לספק חוויה מוצלחת ומהנה לכל המעורבים, ולטפח תחושה חזקה של אחווה ושמחה משותפת לאורך כל הפעילות.

קייטנת גלישה בקיץ – חשיבותו של צוות המדריכים

עם מדריכי הגלישה המנוסים שלנו, המובילים את הדרך ונמצאים תמיד בכוננות כדי להבטיח את רווחתם של כל המשתתפים – החניכים יכולים להתמקד בחידוד יכולות הגלישה שלהם בביטחון ושקט נפשי. אנו מקפידים מאוד שהצוות בקייטנהגלישה הינו מיומן ואחראי, וכמובן שמלווה את פעילות המשתתפים בכל רגע נתון – במים ובחוף. 

השיעורים המובנים, מפגשי התרגול והפעילויות הקבוצתיות מטפחים תחושת “ביחד” בין החניכים, ויוצרים סביבה תומכת ומעודדת שבה כולם יכולים לשגשג ולצמוח כגולשים. אחד הדברים שלפעמים אנשים לא לוקחים בחשבון היא העובדה שגלישה היא פעילות ספורטיבית בריאה, המשלבת אימון אירובי ואנאירובי, חיזוק שרירים, יציבה נכונה וחיטוב הגוף. בימים אלו, בהם הילדים ללא מסגרת בית סיפרית והמסכים נגישים בכל שעה, פעילות גופנית זו היא מבורכת וחשובה להתפתחותם הבריאה, הן הפיזית והן הרגשית.

להתחבר לטבע ולים

בנוסף לכל אלו, קייטנת גלישה בקיץ מייצרת הזדמנות ייחודית להתחבר לטבע ולהעריך את היופי שבחוץ. להרגיש את הרוח ​​על הפנים ולראות את השמש מתחת לאופק אחרי יום של גלישה הם דברים שלא יסולאו בפז. אלו הם הרגעים שהופכים את החוויה לבלתי נשכחת באמת. עם חברים חדשים ותחושת הישג, תחושת הקהילה וההרפתקאות שמספקת הקייטנה היא ללא תחרות.

לסיכום, קייטנת גלישה לילדים היא גן עדן לצעירים חובבי גלישה המחפשים חוויה סוחפת ומעשירה על שפת הים. ההתרגשות שבגלישה עם השלווה של הים, החברים החדשים ותחושת האחדות מציעה שילוב מושלם של אדרנלין, רגיעה וחיבור עם הטבע. 

דברו איתנו

04-8550183

אחד מהנצגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה או בקשה.
התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

קורסים נוספים שכדאי לבדוק

תמונות-מרובעות-לאתר-480-קורס-גלים-קבוצתי

בוגרים

קורס גלישת גלים – בקבוצה

המסלול המומלץ

קורס-קבוצתי-בסאפ

בוגרים

קבוצת חתירה בסאפ חיפה

כושר והנאה במרחבי הטבע

ילדים ונוער

קייטנות גלישה לילדים

הכי שווה לחופש הקרוב

ילדים ונוער

חוג גלישה שנתי

לאורך השנה כולה

אז למה לחכות?

צרו קשר עמנו ואנו נחזור אליך בהקדם

    04-8550183 דברו איתנו

    ואחד מהנציגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה
    התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם