חיפה ביי צ’אלנג

חיפה ביי צ’אלנג – אירוע ארצי של פתיחת העונה בסאפ.

לאחר תקופת המתנה ארוכה, סוף סוף זה קורה בשבת ה 1/6/24
למרות התקופה הקשה והמורכבת שאנחנו נמצאים בה, גם השנה, כבכל שנה, נצא ביחד למסע החתירה המאתגר אך המיוחד והססגוני של חציית מפרץ חיפה.
השנה נקדיש את החתירה למאבק מטה משפחות החטופים.
כמו תמיד ילוו אותנו מספר סירות לאורך כל המסלולים.
גם השנה תהיה לכם האפשרות להשאיר את הסאפים/רייסים בקציני ים עכו ובחוף השקט יום קודם כדי להקל ביום החתירה.
כמיטב המסורת נתארגן על ארוחת בוקר משותפת ומפנקת בסוף החתירה כמו כן הוספנו השנה בנוסף לשלוש הקטגוריות המסורתיות קטגוריית נוער שתוזנק מהשקט.
יהיו מלא פרסים של נותני החסות וכמובן גביעים לקטגוריות התחרותיות (גברים/נשים/נוער).
ערכות תחרות ניתן יהיה לקבל יומיים קודם או ביום האירוע
בקיצור…
חיפה ביי צ’אלנג 2024 יוצאים לדרך
 
שבת ה 1/6 (במידה ולא יהיו תנאי ים קסומים כמו שנה שעברה נדחה לשבת עוקבת)
אז בשביל הנשמה והפעם גם קצת לחיזוק העצמה הפנימית נצא שוב, כבכל שנה, לאתגר החתירה הגדול של “חיפה ביי צ’אלנג”. נחצה כולנו בחתירה משותפת את מפרץ חיפה: מעכו העתיקה ועד חוף הכרמל בנוף ייחודי ובוויב של הפנינג יורדי ים. כמו בכל שנה ילוו אותנו, גם סירות הליווי של שייט חיפה, לעידוד, מים או לכל צורך שיעלה.
 
כמיטב המסורת גם הפעם האירוע יתחלק לשלושה מקצים:
 

שריינו  ביומן “חיפה ביי צאלנג'” 1/6/24!

גם השנה הלוגיסטיקה תהיה זהה. נאחסן את הסאפים יום יומיים קודם באזור קו הזינוק (עכו או חוף השקט) וביום האירוע תגיעו מוקדם למועדון (שהוא קו הסיום), ביום האירוע תשאירו את הרכבים במועדון ומשם יקחו אתכם בהסעות לחוף ההזנקה שלכם. נסיים כמו תמיד בהפנינג ארוחת בוקר וחלוקת מדליות (לכולם) וגביעים למנצחים במקצה התחרותי. אנחנו מתכננים ומקווים לים שטוח ורגוע עם אופציה לדאוון וונד (זו התקופה) אבל..  כמו שכולנו מכירים ויודעים, נפטון הוא הבוס הגדול ואנחנו כפופים לחסדיו. שבוע לפני האירוע נוכל לקבל תמונה ראשונית לגבי מצב הים ולפי זה נקבל את ההחלטה הסופית. במידה ולא יהיו תנאים טובים דיו נדחה לשבת הבאה כך או כך, נכון לעכשיו, אנחנו במלוא האנרגיה (חולצות, כובעים, גביעים ומדליות, תאומי סירות, צלמים, הסעות, מדיה , לינה למי שיצטרך ועוד ועוד). הכינו את עצמכם מנטלית ופיזית ובעיקר התפללו והחזיקו אצבעות שהים ונפטון יהיה לטובתנו כל העדכונים יופיע כאן ובשאר המדיות

רצועת-לוגוס


מקצה רייס

הסעה תצא מחיפה, ממועדון סרף קלאב, בשעה 5:30. הזנקה ב 6:30 מבית ספר לקציני ים עכו. מרחק חתירה כ 20 ק”מ. סיום, מועדן סרף קלאב, חוף זמיר חיפה. זמן סיום משוער 9:30  (לא מדובר בתחרות ויהיה אפשר לנוח בדרך. אך הציפיה שכל חותר במסלול זה יכול לחתור במהירות מינימלית של 7 קמ”ש או קצב 8.5 דקות לקילומטר ).  ניתן מומלץ להשאיר את הרייס יום לפני, בקציני ים עכו, כך שבבוקר האירוע תוכלו לעלות להסעה עם משוט ובגדי החתירה בלבד (לא ניתן להעלות את הרייס להסעה) והרכב שלכם יחכה לכם בקו הסיום.
ניתן גם להגיע עצמאית לקציני ים עכו ולהחנות שם את רכבכם.


מקצה עממי

הסעה תצא מחיפה, ממועדון סרף קלאב, בשעה 7:15. הזנקה 8:00 מהחוף השקט בחיפה, סיום, מועדון סרף קלאב, חוף זמיר בחיפה. מרחק חתירה כ 8 ק”מ, זמן סיום משוער 9:30. (הצפי לחתירה בקצב מינימלי של 5קמ”ש או קצב של 11 דקות לקילומטר) ניתן מומלץ להשאיר את גלשן הסאפ יום לפני, בחוף השקט, כך שתוכלו בבוקר האירוע לעלות להסעה עם משוט ובגדי החתירה בלבד (לא ניתן להעלות את הסאפ להסעה). ניתן גם להגיע עצמאית לחוף השקט ולהחנות את רכבכם שם (יש חניה צמודה בתשלום. אך כאמור תצטרכו לדאוג לחזור לשם בסוף האירוע לאסוף את הרכב).

אז למה לחכות?

צרו קשר עמנו ואנו נחזור אליך בהקדם

    04-8550183 דברו איתנו

    ואחד מהנצגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה
    התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם