קייטנות גלישה ושיפור מיומנויות למידה
מכון רביב לפיתוח כישורי למידה וקשב, “ומפתחי שיטת רביב” יוצאים בתוכנית חדשה “לגלוש | ללמוד” המשלבת את הכלים, התכנים והניסיון של “שיטת רביב” עם גלישת גלים המשלבת ספורט, תנועה, מים וים.
ברק בן שמחון מפתח שיטת רביב שהגלישה זורמת בדמו, משלב את הידע העצום שרכש בעולם החינוך והטיפול עם האהבה שלו לים ולגלישה, פיתח תוכנית טיפולית יחודית לשיפור מיומנויות תפקוד מיומנויות קשב וריכוז חיזוק קואורדינציה שליטה עצמית.
לתוכנית יתרונות משמעותיים ומתאימה במיוחד לילדים ונוער המביעים התנגדות לשיטות הטיפול הרגילות. “לגלוש | ללמוד” הינה תוכנית טיפולית המחברת את הילדה לתהליך, מייצרת מוטיבציה להמשך טפול ותרגול ומניבה תוצאות.
השיטה משלבת תרגולים ייחודיים לשיפור תפקודים-קואורדינציה, קשב וריכוז ומיומנויות למידה.
למים, לים, לחול ולטבע, יש השפעה ישירה על הגוף והנפש. הפעילות במים מאזנת ומרגיעה, מפיגה ומשחררת מתחים וגורמת לתחושה של אושר.
שיטת רביב | ברק בן שמחון
תוכנית חדשה לשיפור יכולת למידה, קשב וריכוז בשילוב גלישת גלים.
מכון רביב לפיתוח כישורי למידה וקשב, “ומפתחי שיטת רביב” יוצאים בתוכנית חדשה “לגלוש | ללמוד” המשלבת את הכלים, התכנים והניסיון של “שיטת רביב” עם גלישת גלים המשלבת ספורט, תנועה, מים וים.
ברק בן שמחון מפתח שיטת רביב שהגלישה זורמת בדמו, משלב את הידע העצום שרכש בעולם החינוך והטיפול עם האהבה שלו לים ולגלישה, פיתח תוכנית טיפולית יחודית לשיפור מיומנויות תפקוד מיומנויות קשב וריכוז חיזוק קואורדינציה שליטה עצמית.
לתוכנית יתרונות משמעותיים ומתאימה במיוחד לילדים ונוער המביעים התנגדות לשיטות הטיפול הרגילות. “לגלוש | ללמוד” הינה תוכנית טיפולית המחברת את הילדה לתהליך, מייצרת מוטיבציה להמשך טפול ותרגול ומניבה תוצאות.
השיטה משלבת תרגולים ייחודיים לשיפור תפקודים-קואורדינציה, קשב וריכוז ומיומנויות למידה.
למים, לים, לחול ולטבע, יש השפעה ישירה על הגוף והנפש. הפעילות במים מאזנת ומרגיעה, מפיגה ומשחררת מתחים וגורמת לתחושה של אושר.
השילוב והמינון הנכון בין הלמידה לגלישה, הוא המענה הנכון והמדויק, לצמוח מתוך הקושי למקום חדש.
לגלוש | ללמוד - על התוכנית
פיתוח יכולות
פיתוח יכולות בתחומים – תקשורת בין אישית, מודעות ושליטה עצמית.
פיתוח מיומנויות תנועה וקואורדינציה חיזוק תאום המערכת הוסטיבולרית האחראית על שיווי-משקל.
תרגולים למיקוד קשב ויסות קשב וחלוקת קשב.
לימודי גלישה או אימוני גלישה יחודיים בהתאמה ליכולת הגלישה האישית.
התרגול משולב בתרגולים על החוף וגלישה בים.
לשיפור מיומנויות למידה, טיפול בלקויות למידה, יש אפשרות לשלב את התוכנית בקליניקות של מכון רביב.
יתרונות התכנית- ספורט הגלישה מחבר את הגולש לטבע. מחזק את הגוף, מעניק תחושה של ביטחון ודימויי עצמי חיובי. התקדמות חיובית בתחומים אלה מאפשרת לגולש את הביטחון ואת היכולת להתמודד אם אתגרים בתחומים שונים אחרים בחייו. התקשורת שנוצרת בין התלמיד למדריך מהווה בסיס של אמון לקבל עזרה בתחומים בהם יש קושי.
לפרטים התקשרו לברק
050-8257700
ברק בן שמחון
ממפתחי שיטת רביב לפיתוח כישורי למידה
גולש, ספורטאי פעיל, בעל ניסיון גלישה של 37 שנים. בעבר אלוף ישראל בגלישת גלים סניורס. מראשוני מדריכי הגלישה בישראל. מדריך גלישה מוסמך על ידי מכון וינגייט.
מאמן מוסמך על ידי איקה והטכניון עם התמחות בקשב וריכוז ולקויות למידה. מטפל בדיסלקציה, בעיות קשב וריכוז מעל 19 שנים. מרצה ומכשיר מטפלים.
הסיפור של ברק
בן שמחון, יצר את התוכנית מהקושי האישי שלו. ברק סבל מדיסלקציה קשה, בעיות קשב וריכוז ולמעשה לא ידע לקרוא עד גיל 18.
עם חזרתו של ברק לארץ, לאחר תקופת גלישה ממושכת בהוואי, התחולל שינוי דרמטי ביכולות הלמידה וביכולות הקשב וריכוז שלו.
העיסוק האינטנסיבי בגלישה, הוא שיצר את הבשלות והמוכנות של המוח ללמידה. מה שהיה לפני כן בלתי אפשרי, לפתע הפך לאפשרי ובכך שינה את מסלול חייו של ברק.
הספר הראשון שקרא בחייו, בהיותו בן 18.5 היה “התפסן בשדה השיפון” של סלינג’ר.
החוויה האישית, האוטנטית של ברק כילד בעייתי והפתרון הספונטני והטבעי שהגיע ללא כוונה תחילה, הם הבסיס לשיטות הטיפול והלימוד אותן פיתח ובהן הוא מטפל עד היום.
נילי רביב, אימו של ברק, נדהמה מהשינוי שעבר ברק, החלה לחקור את נושא אימון מוח בגישה התפתחותית משולבת קוגניטיבית ובעצם הבינה את משמעות התנועה בתהליכי התפתחות והלמידה.
לימים ברק ואימו פתחו ביחד את שיטת רביב לפיתוח כישורי למידה וקשב. משנת אלפיים ועד היום למדו נילי וברק מאות מורים ומטפלים וכבר בתחילת דרכם קיבלה שיטת רביב הכרה של משרד החינוך.
שיטת רביב הגיעה למקומות נוספים בעולם וזכתה להכרה גם על ידי פרופסור ג׳ן שטיין מאוניברסיטת אוקספורד שנחשף לתוצאות החיוביות שהגיעו אליהם קבוצת ילדים בבית ספר באנגליה שיסם את שיטת רביב. פרופסור שטיין מצא קשר בין הביטים פיזיולוגיים שונים שהוא חוקר ובין התרגולים הנלמדים בשיטה. הוא מציין שהתרגילים מיצבים את התפישה החזותית. ומאמנים את המוח הקטן האחראי על תיאום המערכת הוסטיבולרית האחראית על שיווי המשקל.
שינויים אלה ונוספים מהווים בסיס לשינויי בתחומי הלמידה והקריאה.
ברק מספר “בכל פעם שאני נפגש עם תלמידים בשיטת רביב למפגשי גלישה הקשר המשמעותי שנוצר כתוצאה מזה עוזר מאוד לתהליך הלמידה.”
אז למה לחכות?
צרו קשר עמנו ואנו נחזור אליך בהקדם
04-8550183 דברו איתנו
ואחד מהנצגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה
התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם